Novetats

RESULTATS PARCIALS

FOTOGRAFIES

Veure

"Desde el equipo organizador somos orgullosos de haber conseguido una buena organización y haber ofrecido trazados exquisitos a la altura de la prueba (la forma de dispersión de los circuitos del Campionat d'ultrallarga era inovadora e interesara a todos los trazadores).

Agradecemos a todos los corredores por su participación y las felicitaciones recibidas.

Pero este día de carrera deja un sabor amargo por el accidente de Pitu que hemos vivido. Afortunadamente, el personal sanitario de la ambulancia pudo dar los primeros auxilios de forma inmediata desde los primeros síntomas. Se tiene que felicitar a todas las personas que se juntaron muy rápidamente al personal sanitario : Abel Ledesma de Xinoxano , Jan Esquerra de UEVic, Carmen y Socorro de Montsant, Manel de la Bocateria y los demas que he podido olvidar.
Como director de carrera pasé un momento difícil por vivir. Muestra desgraciadamente que, en este tipo de situación, todos los detalles cuentan a la hora de salvar una vida y que una organización de carrera debe tomar muy en serio el plan de emergencia y los servicios de primeros auxilios. Haremos que esta experiencia pueda servir a otros organizadores.

Desde el club Montsant Orientació, damos todo nuestro apoyo a Pitu, Rosa y Enric. Esperemos que se Pitu podra recuperar plenamente lo antes posibles."

Nicolas - Director de cursa

16 d'octubre de 2015

Control.ladora FCOC: Assumpció Termens (UPC)

Jurat tècnic:

ROSE KOWALSKI - DSenior - ALIGOTS

ROI UBEIRA - 21A - UES

POL RÀFOLS - HSenior - COC

EDUARD VIZCAYA - Organització - MONTSANT

16 d'octubre de 2015

Les categories Iniciació Adults, Iniciació Nens i Encitat tindràn SORTIDA START, això vol dir que en el moment de la sortida (marcant una base electrònica) s'assignarà automàticament, i en aquell instant, l'hora definitiva. Procureu però seguir l'horari assignat.

Recordeu que podeu córrer de forma individual, acompanyats o en grup.

15 d'octubre de 2015

HORES DE SORTIDA DEFINITIVES. Les categories Iniciació Adults, Iniciació Nens i Encitat tindrà SORTIDA START, això vol dir que l'hora definitiva serà assignada

Format PDF / format HTML

13 d'octubre de 2015

Donat que s'allarguen les distàncies per les categories HD35 i HD21A, l'hora de sortida del primer corredor s'avançava a les 9:30h. Aquesta premisa no s'ha tingut en compte a l'hora de realitzar l'assignació, s'ha corregit i adjudicat noves hores de sortida únicament en les categories HD35 i HD21A, disculpeu les molèsties.

8 d'octubre de 2015

Informació de la cursa a la web actualitzada.

Fotografies del terreny. VEURE

8 d'octubre de 2015

Notes del cartògraf amb la descripció de la cartografia i terreny. VEURE

6 d'octubre de 2015

Notes del traçador. VEURE

5 d'octubre de 2015

Publicades distàncies i desnivells. VEURE

25 d'agost de 2015

Podeu veure el cartell del III Trofeu Vila Ducal de Montblanc. VEURE

18 d'agost de 2015

Primeres informacions al web! aneu preparant les brúixoles!

Organitza:     Amb el suport de:
Col.laboren:

Club Montsant Orientació © 2015  www.clubmontsant.org