Fer-se soci /a

T’agrada la natura? L’aire lliure? Pensar i córrer a la vegada? Practicar un esport amb tota la família però cadascú al seu nivell?
Doncs fes-te soci del Club Montsant i coneix de primera mà l’esport de les curses d’orientació!!!!

Gratuït

Avantatges per als socis menors

• Gestió de la llicència FEEC, FCOC i FEDO
  • Equipació del club a preu de cost
  • Descomptes en curses i activitats organitzades pel Club
  • Subvenció en formació específica d’orientació
  • Inscripció subvencionada pel club per participar als Campionats de Catalunya de Relleus i Relleus Mixtes
  • Els socis que hagin estat seleccionats per la selecció catalana o l’espanyola en qualsevol de les seves modalitats rebran una subvenció del 100% en la següent.
  • Els socis que hagin quedat guanyadors (3 primeres posicions) al final de temporada anterior en les seves corresponents categories de Copa Catalana o Lliga Espanyola rebran una subvenció del 50% en la següent.

Avantatges per als socis adults

• Gestió de la llicència FEEC, FCOC i FEDO
  • Equipació del club a preu de cost
  • Descomptes en curses i activitats organitzades pel Club
  • Subvenció en formació específica d’orientació
  • Inscripció subvencionada per participar als Campionats de Catalunya de Relleus i Relleus Mixtes
  • Els socis que compleixin algun d’aquests requisits en la temporada anterior a la tramitació de la llicència rebran una subvenció del 50% en la següent:
    1. Que s’hagin inscrit en la categoria Elit i hagin participat en almenys 7 curses (entre Copa Catalana i Lliga Espanyola d’Orientació).
    2. Que hagin quedat guanyadors (3 primeres posicions) al final de temporada en les seves corresponents categories de Copa Catalana o Lliga Espanyola

Passos a seguir

1.  Omple el formulari.  Formulari

2.  Envia el document de domiciliació* a info@clubmontsant.cat

Una vegada comprovem les dades, us enviarem un mail de confirmació.

(*)Per donar de baixa la domiciliació, demanar-ho abans del 31 de desembre de l’any que sou socis, enviant mail a info@clubmontsant.cat, indicant a l’assumpte “baixa domiciliació”.