IX Trofeu Ciutat de Tarragona

Informació GeneralInformació técnicaInscripcionsResultats

18 de Setembre de 2015 – Part Alta de Tarragona

Un any més el Club Montsant ofereix aquesta màgica cursa, que forma part del programa d’actes de Santa Tecla 2015. Recórrer i descobrir els carrers i carrerons del casc antic de Tarragona, envoltats de gent, festa, corredors, balisses i molta diversió. Cursa modalitat “sprint” (dificultat tècnica baixa i alta velocitat) de distància mitja amb alguna sorpresa 😉

Aquesta edició tenim un premi molt especial!!! si creieu que sou ràpids llegint mapa i corrents demostreu-ho guanyant a la categoria H i D Open del Trofeu Ciutat de Tarragona i obtindreu una inscripció gratuïta per les dues curses de l’Euro City Race de Barcelona que se celebrarà els propers 31 d’octubre i 1 de novembre de 2015!!!

mural-coc-i-tic2

IMG_7302(1)

Què son les curses d’orientació?

18:30h – Recepció de corredors, entrega de targeta de control

19:30h – Explicació

19:45h – Tancament d’inscripcions d’ultima hora (no assegurem disponibilitat de mapes!)

20:00h – Sortida en massa de totes de les categories

22:00h – Tancament de meta i entrega de premis

Localització

Centre de competició, recepció, arribada i sortida:Portal del Roser, Part Alta de Tarragona.

Google maps

El corredor

Anar equipat amb roba i sabates esportives preferiblement d’asfalt (majoria del recorregut per zona urbana).

Obligatori: Portar frontal.

Opcional: Portar brúixola.

Totes les categories passen per carrers amb trànsit obert als vehicles, preguem que respecteu totes les normes i vigileu molt al creuar carrers.

Cursa puntuable per Copa Tarragona.

Els corredors ja inscrits només han de recollir la seva tarja de control que estarà penjada al centre de competició
Serveis
  • Avituallament líquid a l’arribada.
  • Premis per els 3 primers classificats de cada categoria i pels primers locals.
  • Premi especial al primer i primera classificada en categoria H i D Open: una inscripció gratuïta al Trofeu Internacional Barcelona City Race Euro Tour!!! Gràcies a la col.laboració del Club Orientació Catalunya.

Informació tècnica

Director de cursa i traçador: Eduard Vizcaya
Mapa: Tarragona Part Alta
Escala: 1:5000
Equidistància: 2,5 m
Cartògraf: Eduard Vizcaya (Sportmaps)
Darrera actualització: Agost 2015
Norma ISSOM 2007

Tarragona Part Alta ISSOM 2007 Ocad9 - Maig 2014 web

HOpen: Homes > 18 anys (individual)
DOpen: Dones > 18 anys (individual)
Duo: Dos components, almenys un dels dos major d’edat
JuniorA: 15 anys <= Home o Dona <= 18 anys (individual)
JuniorB: 7 anys <= Home o Dona <= 14 anys (individual)
IniAdults: Iniciació per persones > 18 anys
IniNens: Iniciació per nens <= 12 anys (aniràn acompanyats d’un adult, que vetllarà per la seguretat de l’infant i el tutel.larà)

HOpen haurà de fer dos canvis de mapa i DOpen i Dúo només un.  La resta només un mapa, sense canvi.

Al doble cercle será la finalització de cadascun dels mapes i on es lliurarà el següent.

Recordeu que la sortida estarà indicat amb el simbol “triangle de sortida” i l’arribada amb el simbol de “doble cercle”.

Simbols

Norma ISSOM 2007 en anglés: http://maprunner.org.uk/simon/sprintmapsymbols.jpg

Norma ISSOM 2007 en castellà: http://www.fedo.org/cartografia/Normativa/ISSOM_2007_Esp.pdf

La descripció dels controls la trobareu impresa en el mapa.

Simbologia de les descripcions de control en castellà: http://www.clubmontsant.cat/wp-content/uploads/2012/01/descripcioncontroles.pdf

Distàncies i desnivells d’itineraris òptims IX Trofeu Ciutat de Tarragona

Tot seguit podeu visualitzar la configuració de la cursa segons categoría:

Categoria Mapa Tipus
Distància
Desnivell
Controls
HOpen
Score (ordre aleatori) de memòria
DOpen
Dúo
Júnior A
Júnior B
Ini Adults
Ini Nens
7,5 m

Classificació

Consulta la teva classificació de Copa Tarragona. Classificació

INSCRIPCIONS OBERTES!
Per realitzar la inscripció s’ha d’accedir al formulari d’inscripcions i seguir les indicacions.
IMPORTANT el termini per fer la inscripció i el pagament  finalitza dimarts 15 de setembre de 2015, a les 23:59h.

Termini ampliat fins avui 16 de setembre a les 15:00h. Els que indiqui com a inscripció no pagada haureu de portar justificant de pagament!

També us podeu inscriure el mateix dia de la cursa amb un recàrrec de 2€, però no assegurem disponibilitat de mapes.
Quotes d’inscripció
Condició Soci No soci
Major 18 anys 3 euros 7 euros
Menor 18 anys 0 euros 3 euros
Els participants que no tinguin el carnet FCOC, no estiguin federats per la FEDO, o les modalitats C, D o E de la FEEC, hauran de pagar, en concepte d’assegurança temporal: 3€ adults i 3€ menors de 18 anys.

Col·laboren

mural-coc-i-tic2