Llista distribució

Si us feu de les llistes de distribució del club (per correu electrònic i per WhatsApp) podreu rebre notícies del club i de les nostres activitats (curses, entrenaments,etc.) i més informació sobre tot relacionat amb l’orientació per la província de Tarragona.

Tenim també Grups WhatsApp pels entrenaments setmanals a Tarragona, pels competicions i altres activitats de club.

Per estar a la llista de distribució WhatsApp  del club, envieu missatge privat al 681 369 495.

Si voleu donar-vos d’alta a la llista de distribució per correu electrònic del Club Montsant haureu d’anar al següent enllaç i escriure el vostre correu electrònic.

Si voleu donar-vos de baixa del servei, heu d’enviar un correu a la següent adreça: club-montsant+unsubscribe@googlegroups.com