Federar-se

A quina llicencia m’he d’apuntar?

Informació ampliada de preus i cobertures per al 2024Trobaràs la informació detallada de les cobertures a l’apartat de llicències de la web de la FEEC

Passos a seguir

1. Fer-se soci del club. Podeu trobar tota la informació a l’apartat Fer-se soci

FORMULARI FEEC

3. Si no has demanat domiciliar també el preu de la llicència hauràs de realitzar l’ingrès que correspongui segons la llicència escollida al NOU compte del club ES36-3140-0001-95-0017434200 (Caixa Guissona), indicant les següents dades: Remitent: <Nom_del_federat>  Concepte: Fitxa Federativa

4. Enviar el resguard de pagament a info@clubmontsant.cat, indicant a l’assumpte: Fitxa Federativa <Nom_del_federat>

Dades a tenir en compte
  • Un cop les federacions ens facin arribar les targes federatives us informarem.
  • La temporada s’inicia l’1 de gener i finalitza el 31 de desembre.

A quina modalitat m’he d’apuntar?
Trobaràs la informació detallada a l’apartat Federa’t de la web de la FCOC

FORMULARI FCOC

Dades a tenir en compte
  • NOVETAT 2024: recordeu que hi ha activa una campanya de la FCOC amb descomptes al preu de la llicència pels nous federats. Més informació aquí.
  • La temporada s’inicia l’1 de gener i finalitza el 31 de desembre.
  • Per participar en qualsevol cursa s’haurà d’estar federat o pagar la llicència temporal.
  • L’assegurança de la llicencia cobreix per les competicions i pels entrenaments.
  • Els socis que hagin estat seleccionats per la selecció catalana o la espanyola en qualsevol de les seves modalitats rebran una subvenció del 100% en la següent.
  • Els socis que compleixin algun d’aquests requisits en la temporada anterior a la tramitació de la llicència rebran una subvenció del 50% en la següent:
    1. Que s’hagin inscrit en la categoria elit i hagin participat en almenys 7 curses (entre Copa Catalana i Lliga Espanyola d’Orientació).
    2. Que hagin quedat guanyadors (3 primeres posicions) al final de temporada en les seves corresponents categories de Copa Catalana o Lliga Espanyola.

A quina modalitat m’he d’apuntar?
Trobaràs la informació detallada a l’apartat Federa’t de la web de la FCOC

FORMULARI FEDO

• La temporada s’inicia l’1 de gener i finalitza el 31 de desembre.
    • Que s’hagin inscrit en la categoria elit i hagin participat en almenys 7 curses (entre Copa Catalana i Lliga Espanyola d’Orientació).
    • Que hagin quedat guanyadors (3 primeres posicions) al final de temporada en les seves corresponents categories de Copa Catalana o Lliga Espanyola.
  • Els que disposin de la llicència FCC poden habilitar-la a carnet de lleure FCOC, per a poder participar a les curses de BTT-O.