12a Correxic i Taller Femení de Curses d’Orientació

Benvolguts socis i simpatitzants.
El diumenge 12 de març el Club Montsant Orientació i el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col·laboració del Complex Educatiu de Tarragona, organitzen la 12a edició del a CURSA CORREXIC i TALLER FEMENÍ DE CURSES D’ORIENTACIÓ, que tindrà lloc a les instal·lacions del Complex.

Aquesta trobada no té cap caire competitiu, la correxic és una adaptació de les curses d’orientació als nens i nenes més petits, amb edats compreses entre 3 i 8 anys (corresponent a infants d’Educació Infantil i del Cicle Inicial de Primària).

Pels més petits es farà una breu explicació bàsica de les curses d’orientació i un petit recorregut pel complex. S’aniran donant sortides successivament a partir de les 11h fins les 12:30h. El circuit constarà de diferents balises i, per a què els infants les puguin identificar amb facilitat en el mapa, tindran una sèrie de dibuixos infantils que hauran de seguir. Els infants hauran de fer el recorregut acompanyats del seus pares.

Al Taller femení podran participar dones, acompanyants i fills. Membres del Club Montsant faran una explicació del funcionament de les curses i, posteriorment, cadascú farà un recorregut pel complex amb un mapa d’orientació.

Aquestes dues activitats estan emmarcades dins del programa d’activitats de la 9a SETMANA DE LA IGUALTAT: DONES I ESPORT 2017 que organitza el Consell Esportiu del Tarragonès.

Data: Diumenge, 12 de març de 2017
Horari: De les 11 a les 12:30h
Lloc: Complex Educatiu Tarragona
Punt de trobada: Al costat de les pistes bessones cobertes
Data límit: dijous, 9 de març

Inscripció: Lliure i gratuïta a través d’un formulari on-line, que trobareu a l’enllaç: https://goo.gl/forms/xECAJnlBwF33kbkJ3

Publicat a Altres, Dona-o, Notícies.