2 medalles d’or al CEE2010

Ruben Hernández guanya el Campionat d’Espanya en edat Escolar als relleus i guanya per equips!

Bona actuació de l’únic corredor del club Montsant que va participar en els Campionats d’Espanya en edat escolar, Ruben Hernández (H14) es va proclamar campió d’Espanya per relleus i va guanyar la classificació general per equips en la categoria Infantil.

Adjuntem la crónica feta per Lluis Ollora seleccionar català:

"Dia històric per l’orientació catalana als Campionats d’Espanya en edat Escolar celebrats al municipi de San Javier (Múrcia). Només quedava la prova de relleus per definir la classificació final per autonomies i els joves orientadors no van fallar sinó que van arrasar amb tot el que es va posar pel davant, van ser una apisonadora groga on tots els assistents a la prova es van rendir al domini català. Començant pel gran triomf dels infantils masculins els quals no van tenir rival, el segon lloc de les noies cadets (només dic que impressionant), en un final ajustat entre Catalunya, Andalusia, Extremadura i Castella La Manxa pel segon lloc, el tercer lloc molt lluitat pel cadet masculí (hi havia un nivell molt alt entre els competidors) i el 4rt lloc de les infantils femenines que es van quedar tan sols a 10 segons de les terceres.

He de dir i felicitar a tots aquest joves per  aconseguir el que anys enrere no ens havien donat: acabar els 4 equips sense cap error: FELICITATS NOIS I NOIES OBJECTIU ACONSEGUIT.

I per autonomies no tinc paraules per expressar el que han aconseguit: 4 equips o es pot dir ple al pòdium. Felicitar sobretot a les noies que per primera vegada aconsegueixen pujar al pòdium i a més per partida doble, terceres en cadet i en Infantil. Els nois com sempre en un gran nivell, els infantils guanyen i destronen la supremacia de Castella La Manxa (un dels favorits) i el cadet pugen al segon esglaó, els quals han lluitat fins l’últim moment pel primer lloc amb Castella i Lleó.

Rubén Hernández de La Flor: el debutant a la competició i en nota molt alta ajudant al màxim a l’equip en els moments difícils: 2 medalles d’or

Impressionant però cert, es la primera vegada que tots els components aconsegueixen almenys una medalla, una fita difícil d’igualar però esperem que continuïn així, ara només fa falta que els clubs els cuidin al màxim i que la Federació aporti el seu gra de sorra per millorar la seva qualitat (no ens podem adormir que hem fet molta feina per aconseguir tot això). Ha sigut una feina de moltes hores i ara comença ha donar aquest fruits, esperem que no es perdin pel camí.

Un total de 40 medalles i 4 trofeus: 12 d’or, 11 de plata i 17 de bronze a més d’un trofeu d’or, un de plata i 2 de bronze."

Tota la informació AQUÏ

Publicat a Equip Junior.