2n Trofeu d’Orientació el Catllar

RESULTATS

El dia 10 de setembre i dintre dels actes de la diada de Catalunya el poble de El Catllar va acollir la quarta prova de la VI Copa Tarragona, es celebrà el 2n Trofeu d’Orientació El Catllar.

El canvi de dates no va provocar que la gent que s’anima a fer la Copa Tarragona i fallés. Bon dia per córrer, ja no feia calor en aquella hora i bon ambient i participació.

Per donar a coneixer més aspectes de l’orientació, el club va considerar realitzar un canvi de mapa amb 2 modalitats diferents, per a les categories ja iniciades. El primer mapa, un circuit score provocà la dispersió de corredors i el segon mapa, va fer treure l’ànrima per tal d’arribar primer, recordem que l’sprint era amb sortida a la caça.

En Open Homes Joaquin del Río va fer un temps de 38’59", en segona posició va arribar Lluis Ollora amb un temps de 39’33", fent una segona part de cursa més dolenta que la primera, ja que cal recordar que lluis va arribar primer al canvi de mapa. A la tercera posició Alex Hernández del Montsant, consolidant la seva candidatura a guanyar la VI Copa Tarragona.

En Open Dones, Mariya Khoma amb 42’33" es va imposar a les seves rivals habituals, confirmant la seva primera posició a la general, quedant segona Txell Vives amb 46’16", que és la segona vegada que puja al podi en aquest trofeu, i tercera Ivet Farriols amb 46’53". Destaquem la participació de Triin Aedmae que per un error de comunicació no va acabar la prova.

Pel que fa als Duos, continua la lluita entre les parelles Eloi/Teresa i Marcel/Angela, aquesta vegada era el torn de Eloi i Teresa que amb un temps de 38’41" s’impossaven a una parella del poble Jaume Carbó i Imma Saumell, en tercera posició Marcel Ferré i Angela Aguilar amb un temps de 46’54".

En Iniciació Adults Gloria Mateu, gran coneixedora del poble es va imposar amb un temps de 21’35", seguida de Joan Carles Gual amb 23’17" i Jordi Grau, nou soci del Montsant amb 26’50".

Cursa molt emocionant la d’Iniciació nens, on el trofeu es va deicidir en l’sprint, el junior team del Montsant va acaparar tot el podi, en primera posició la Campiona de Catalunya de mitja distància D12 Núria Pérez amb 20’24", a 1" la Campiona de Catalunya de llarga distància D12 Aida Roca 20’25" i en tercera posició en Magí Castro amb un temps de 20’26".

En breu penjarem tots els resultats.

Per últim agrair a l’ajuntament de El Catllar la seva col·laboració i el seu interes en realitzar el 2n trofeu que porta el nom del poble.

Des del club us donem les gràcies per la vostra participació i esperem que hàgiu gaudit d’aquesta cursa.

Us recordo que el dia 20 de setembre, i dintre dels actes de la festa Major de Tarragona (Santa Tecla), organitzarem la 5a prova de Copa Tarragona, el IV Trofeu d’Orientació de Tarragona.

Us esperem!

Publicat a Copa Tarragona.