5 das de Orientación España 2009…. impressionant! (+fotos +comentaris)

Impressionant el paper de Gemma Solé a Palencia, atenció!:

– 1a de la general al laberint de Las Tuerces! (que gran!!!)

– 2a de la general a les depressions de la Cueva del Frances (buah!)

– 2a espanyola i 10a de la general a la Llarga de las Tuerces.

Impressionant també els 8 corredors del club a una cursa internacional de Lliga Espanyola!!

Un cop més em de felicitar la presidenta del club Gemma Solé Boronat, en aquest cas pel gran paper que va realitzar a les curses puntuables per Lliga Espanyola de los 5 días de Orientación España 2009 que es van celebrar a Aguilar de Campóo (Palencia).

Gemma va ser una de les poques/pocs espanyols que va guanyar una cursa als extrangers que participaven. Concretament la cursa tècnica del laberint de Las Tuerces, en un paratge impressionant i bonic.

Atenció al palmarés de Gemma durant la competició:

– 1a classificada a la general a la mitja de las Tuerces (D40), CRACK!!

– 2a classificada a la general a la mitja de la Cueva del Frances (D40), amb un circuit molt físic i bastant tècnic, on en 300 metres a la rodona en un altiplà a cel obert, no es veia cap fita de les 30 que hi havien, un conjunt de depressions rodones on més d’un encara estarà buscant fites. Buah!

– 2a classificada espanyola i 10a de la general a la cursa llarga de Las Tuerces (D40). Molt Be!

Per una altra banda també va ser impressionant el número de corredors del Montsant que van participar en una cursa de Lliga Espanyola, fins a 8 corredors, si si, 8, algo s’està movent dintre del club i esperem que continui així. Per tot això també cal felicitar als corredors del club Francesc Ravell H21B, Àlex Hernàndez (H40) i la seva molt bona 7a posició a l’Sprint d’Aguilar de Campòo, Raúl Hernández (H12) i Ruben Hernández (H14), la Xell (D21A) i el Pep (H21A), Gemma (D40) i jo (H21A).

Per a tots Felicitats!

By Gemma

Va ser una setmana molt intensa de curses. Un total de 1000 corredors de diferents països del món van prendre part d’aquest esdeveniment. Per a molts de nosaltres va ser el 1r cop que ens estrenàvem en una competició internacional.

Hi havia un programa oficial: una cursa cada dia i un programa no oficial on es van realitzar curses alternatives com una micro-sprint, una o-canoa, una amb mòbils, una nocturna, una o-birring totes elles molt interessants.

Comentar-vos que la majoria de bons resultats se’ls van emportar els corredors de clubs estrangers. Tothom va treure bons resultats en la seva categoria

L’opinió d’alguns membres del club d’aquest trofeu ha estat:

Pep: “En aquests 5 dies s’ha vist que aquest esport està augment en la seva pràctica i que he d’aprendre molt”.

Txell: “És una bona manera de viatjar i de compaginar l’esport i el turisme”.

Francesc: “M’ha agradat perquè he vist la participació de molts països”

Gemma: “És la meva 1ª participació internacional i m’ha agradat molt”

Sebas: “”Ha estat la 1ª participació en format 5 dies on: 1r he disfrutat molt; 2n continuo aprenent, 3r cal millorar, això ho repetiré… i millor!!!

Isa: “Com a acompanyant està bé perquè no t’aburreixes. Passa el temps molt ràpid perquè es poden fer moltes activitats, com visites als pobles propers.

Alex: “Los 5 dias de España han sido una fantástica oportunidad para conocer una parte de los increibles y peculiares terrenos de nuestro país así como diferentes tipos de orientación que suelen ser dificiles practicar en nuestro entorno más próximo como la micro-o, móvil-o, piragua-o,…etc”

Ja podeu veure les fotos, cliqueu AQUÍ!

Publicat a Lliga espanyola.