Assamblea general de socis

Bon dia orientadors,

Aquest passat 11/01/13, vam cel·lebrar l’assamblea anual de socis del Club Montsant.

Entre d’altres, es va fer un resum de l’any 2012 a nivell organitzatiu i classificatori.

Es va presentar la nova reestructuració de la junta, amb tres noves incorporacions: Judit Mata, Ma.Dolores Delgado i Nicolàs Cognet, es van explicar també els canvis en la direcció, passen a ser president: Eduard Vizcaya i vicepresident: Sebastián Ordóñez, la resta de la junta segueix igual.

També es va informar de les curses de la temporada 2013,

20 Gener 2013, Taller d’introducció a la orientació

10 de Febrer 2013, Escolars, cursa de Copa Tarragona a Constantí

24 d’Abril 2013,  Escolars, cursa de Copa Tarragona i Universitaris a Altafulla

15 i 16 de Setembre 2013 Copa Catalana i Campionat de Catalunya llarga distància a Rojals

Es va informar als socis que el club va ser fundat l’Octubre de 1989, per tant l’Octubre del 2014 farà 25 anys i es vol fer alguna cosa especial.

Acabada l’assamblea, es va procedir a l’entrega de trofeus de Copa Tarragona i es va amenitzar la vetllada amb un sopar de Club!!

Bona entrada d’any a tots! I molta orientació de qualitat per al 2013.

Publicat a Notícies.