Campeonato España Orientación 2010

Ja us podeu apuntar al Campionat d’Espanya que es celebrarà durant la setmana santa a Becerril de la Sierra.

Us passem tota la informació que ens han enviat des de la FCOC.

En poques paraules, els federats catalans que vulguin participar al CEO2010 tenen l’inscripció a les curses subvencionades per la FCOC, i per tal de fer-ho així, ens ho heu de comuicar a naltros a través del nostre correu d’inscripcions inscripcions@clubmontsant.cat, indicant curses i categories. Amb data limit del 3 de març per poder fer les gestions oportunes.

Informació de la FCOC:

Bon dia a tothom,

Aquest any el Campionat d’Espanya d’Orientació (CEO) és a la Comunitat de Madrid (als municipis de Moralzarzal i Becerril de la Sierra).
Com ja fa uns anys, la FCOC subvenciona la participació de tots els federats catalans al CEO. Us recordo que les inscripcions s’han de fet a través dels clubs i la FCOC s’encarregarà  de pagar les inscripcions.

Us recordo que l’objectiu d’aquesta subvenció és incrementar la participació catalana al Campionat d’Espanya i mirar d’aconseguir el campionat per CCAA.

La subvenció

• INCLOU:
    • les despeses d’inscripció associades als federats catalans.

• NO INCLOU:
    • entrenaments
    • suelo duro
    • inscripcions de no-federats

Això vol dir que les despeses que no estan cobertes per la subvenció s’han de pagar al club i aquest s’encarregarà  de liquidar amb la FCOC.

Termini per a fer les inscripcions: 5 de març de 2010.

Us recordo també que la FCOC va fer una paga i senyal de 100 places a l’alberg de los Molinos. Podeu trobar informació detallada i formulari de pre-reserva a: http://orientacio.org/seleccio/seleccio.html
En aquests moments encara hi ha places lliures. Un cop fetes les inscripcions es gestionarà  aquest tema.

Si teniu qualsevol dubte i/o comentari podeu contactar amb atermens@gmail.com

AQUEST ANY SI !!!”

Podeu trobar tota la informació a http://www.ceo2010.es/.

Animeu-vos perqué és el major event orientador a nivell Espanyol!!!

Publicat a Lliga espanyola.