CEO 2016 – Pontevedra

Arriba la setmana santa i, com sempre, arriba el Campionat d’Espanya d’Orientació! Aquest any toca Pontevedra. I com ja fa molts anys hi haurà participació de membres del club.

Fins a 6 corredors del club participaran a les diferents curses que es disputen aquest cap de setmana. Judit Ravell F12, Carmen Santiago F16, Isa Alba F35A, Joan Borràs M40, Gemma Solé F45 i Sebastián Ordóñez ME.

Obrim dijous amb la llarga distància en un terreny típic gallec, espera una cursa dura tat per la vegetació com per la distància i desnivell.

Dissabte al matí els components del club representaran a Catalunya a la cursa de relleus. Aquest any formant part dels primers equips. Així Joan Borràs estarà al primer equip català de veterans, Gemma i Isa estaran al de veteranes, Carmen Santiago al cadet i Sebas al segon equip senior.

A la tarda ràpid esprint a la cidade de Pontevedra. Amb trampes de carrers prohibits, zones de pas obligat i la possible pluja de tot el cap de setmana, que poden seleccionar els guanyadors de les diferents curses.

Per acabar diumenge la llarga distància en OGrove, un terreny molt ràpid de dunes boscoses i altra part de vessant amb desnivell que faran una cursa ràpida i on la gent, que ja arriba bastant cansad,a donarà tot per acabar aquest CEO de la millor forma.

I com no el turisme&sopar de club!! 🙂

Si ens voleu seguir: CEO2016

PD: També cal recordar que finalment no podran assistir Laia Gil i Edu Vizcaya. Esperem que Laia es recuperi aviat i de segur que vindran moltes més opcions aviat!

Publicat a Lliga espanyola, Notícies.