Copa Catalana a Gòsol

Penúltima prova de Copa Catalana 2010.

Cap de setmana orientador per alguns montsants, entre ells Joan Borràs, Eloi Rios i Teresa Bolaño que van participar en dos curses, la primera dissabte, una popular pels voltatnts de Gòsol amb sorpreses, canvi de mapa, etc. Per una dolenta explicació de les característiques els nostres corredors no van poder fer millor paper. Joan Borràs feia un score i es tenia que fer linial i Teresa i Eloi començaven fent score i tornaven enrera per fer-ho lineal. Així que com a mínim va ser un bon entreno.

Ja diumenge Trofeu Carles Lledó, en un mapa nou al 90%, terreny de muntanya, prats de pastura, dificultat de progressió en algunes zones i recorreguts de llarga distància.

Així els resultats del club van ser:

Podi de nou per Núria Pérez (D12), segon lloc. Bona cursa per Aida Roca (D12) fent 5a. I preneu nota alguns/es… les dos segones a l’esprint!!!

Podi de nou també per Rubén Hernández (H14) i 5a posició per Alfred Figueras (H14).

Cursa dolenta per Enric Bertran (H16), 3a posició final. Tot i que va començar molt bé i liderava la prova.

Bona cursa per Álex Hernández (H40) fent 5è a la classificació a poc temps del podi.

En H12 cursa dolenta pels 2 corredors nostres, Raúl Hernández (H12) va fer 6è i Adrià Pinyol (H12) no va acabar la cursa.

10a posició per Yolanda Hernández (D35) que va participar després de dormir 2 horetes i al cotxe! Això té merit, ah i no s’ha de sortir fins tant tard!!! jejeje ;-P

Eloi Rios (H21B) continua amb la seva regularitat i va fer top-ten 8è classificat. 20è per Francesc Ravell (H21B) després de molt de temps de no participar, 31è per Alex Nieto (H21B) que continua aprenent i error en targeta per un despiste per Benet Pinyol (H21B) que va voler provar de pujar categoria i ho va fer prou bé.

Mal resultat i bona cursa per Teresa Bolaño (D21B) que va deixar-se una fita i podia haver fet una bona classificació.

17a posició i cursa dolentissima des del principi per Sebastián Ordóñez (H21A) que fins i tot Alfredo Figueras li va tenir que dir on era un punt! El món al revés.

Els H35 estan una mica rovellats després de no poder tenir una continuitat en les seves participacions, així Joan Borràs (H35) amb brúixola nova va fer 16è i Martí Ramírez 25è en el seu retorn i al circuit bogeria que va prepara l’UPC per aquesta categoria.

Judit Ravell 3a a l’encintat amb Gemma fent de monitora tot i estar coixa!!

Molt bona participació a Iniciació Adults, on Cesar Roca va fer 32è i va acabar mig lesionat, esperem que no vagi a més, Gerard Pérez 46è, Alfredo Figueras 74è i el grupet capitanejat per Joan Antoni continua fent classes, Anna, Dolors i Roser. Charo Barrios no va acabar la cursa.

A l’esprint les coses continuen sense sorpreses:

13″ – Sebastián Ordóñez
15″ – Núria Pérez, Aida Roca, Enric Bertran, Álex Hernández
16″ – Alfred Figueras
17″ – Raúl Hernández, Eloi Rios
19″ – Cesar Roca, Teresa Bolaño
20″ – Rubén Hernández
21″ – Anna
22″ – Alex Nieto
24″ – Joan Borràs
25″ – Yolanda Hernández
26″ – Dolors, Martí Ramírez
29″ – Roser
32″ – Alfredo Figueras, Joan Antoni
35″ – Gerard Pérez
Resultats i Fotos a l’apartat del club

Al tancament d’aquesta redacció no estaven encara actualitzades les classificacions generals, així que cal estar pendents de cara a l’última cursa.

Per últim voldriem destacar els podis dels montsants a les populars, victoria de la parella Eloi-Teresa, de la familia Ferré Baldrich, de Gerard Anton i Ivet Farriols i Yolanda Hernández a les diferents categories de la treko de santes creus.

4a posició per la parella Gemma-Francesc i 3a pel marcel i la seva parella al rogaining del vi.

A tots felicitats.

Publicat a Copa Catalana.