Crónica CEO 2017

Enguany 19 corredors del club han participat en les diferents proves del CEO: Edu, Joan, Sebas, Judit Ravell, Teresa, Loli, Judit Mata, Isa, Garance, Nicolàs, Alice, Magí, Laura, Laia, Anna Garreta, José Luís, Carmen, Anna Verge i Carla.
Tots els dies vam gaudir dels esplèndids mapes de la Sierra de Madrid, concretament de Miraflores de la Sierra i de Canència. Això si, els que van participar en totes les curses, en van fer 5 en 3 dies, tot un repte esportiu i físic.
Quan anem als campionats tots donem el màxim de nosaltres mateixos però també ens agrada aquella part social que sovint no podem fer en el nostre dia a dia. Per tant, el que primer destaco és la mega-barbacoa que vam fer el dissabte a la casa que estàvem.

Com que som un club esportiu també s’ha de destacar els resultats, i com no, una any més vam aconseguir podis; van ser dues noies: la Laura Escolà (F21-B) que va guanyar la cursa de mitja distància i 2ª posició en l’sprint de 21A; i la Judit Ravell (F-14) que va quedar 1ª classificada en relleus clàssics i 3ª classificada en relleus mixtes. Per equips, l’equip mixte amb dos components del club Laia Gil i Sebastián Ordóñez van fer 4ts al relleu mixte.

[by Gemma]
Publicat a Lliga espanyola, Notícies.