Curs de traçadors Nivell I de la FCOC

Un total de 10 orientadors/es de diferents clubs hem participat aquest cap de setmana en el curs de Traçadors Nivell I, organitzat per la FCOC. Del club Montsant hem fet el curs la Carmen Santiago i la Gemma Solé.

P1200508reduite

Ha estat un dia i mig plens de continguts que han estat molt ben explicats pel professor Ferran Santoyo.

A part dels continguts tècnics necessaris per a ser uns bons traçadors, el Ferran ha posat molt d’èmfasi en tots aquells aspectes pràctics que ens podem trobar al dissenyar els traçats, i que hem de tenir en compte per a que els participants de les curses en facin una bona valoració i gaudeixin d’elles.

Tots els que hem fet el curs hem sortit amb unes molt bones pautes per a poder traçar qualsevol cursa de Copa Catalana. Així doncs, de cara a l’any que ve la Carmen i jo estem animades a traçar la cursa de Copa Catalana que organitzarem.

(Crònica de Gemma Solé)

Publicat a Altres.