Entrenament de les seleccions FCOC a Tarragona – 1 de Maig de 2021

Avui, dissabte 1 de Maig, 25 corredors de les seleccionats catalans de les categories H/D16 fins Elit han participat en l’entrenament que ha organitzat en Pau LLorens i en Sergi Oliveres. Amb els mapes del Casc Antic i de la Llera del Riu Francolí han pogut treballar la modalitat d’esprint. També els ha acompanyat l’Enric Dedeu que fa tasques de psicòleg a la Federació.
Els socis del club Montsant hem estat convidats i varis hem tingut l’oportunitat de tocar mapa després de molt de temps de no fer-ho.
El club ha rebut la visita de la Consellera d’Esports de Tarragona, Mª José López que ha tingut interès en conèixer aquest esport davant la possibilitat de crear un circuit permanent a l’anella del Mediterrani. El Nicolas Corgnet, com a president, li ha explicat els punts forts del nostre esport i d’aquest nou projecte del Club.
Tots els participants de l’entrenament han gaudit dels traçats, dels mapes i de la clemència del temps que ens ha acompanyat.
Publicat a Altres.