Festa Aprofitem els aliments – 15 octubre 2016

El club col·labora el 15 d’octubre en la Festa APROFITEM els aliments organitzada per la regidoria de Benestar de l’Ajuntament de Reus, un gran dinar popular on s’aprofitaran aliments que d’altra forma es malbaratarien.

cartell-festa-aprofitem-els-aliments

La jornada contarà, a part d’un gran dinar popular, amb tallers de cuina, activitats infantils i esportives (microsprint d’orientació, balls i zumba), xerrades i tallers sobre l’aprofitament alimentari, i molts altres tallers. Hi haurà també, sorteig d’entrades a Port Aventura i abonaments de temporada pels equips de futbol i hoquei de Reus. Podeu veure tota la informació a www.facebook.com/reus.cat o al díptic de la festa.

En tot això, el club donarà a conèixer el nostre esport en un entorn urbà i reduït, una minicursa molt ràpida i divertida, on l’important és no equivocar-se en picar la fita correcta!! Un petit tastet del que durem a terme l’any que ve a Reus!

L’orientació arriba a la ciutat de Reus!

No t’ho perdis!

Ah! també busquen voluntaris, si vols col·laborar amb la festa o amb la nostra activitat, posat en contacte amb naltros info@clubmontsant.cat

Publicat a Altres.