Inscripcions Campionat d’Espanya 2009

Per a realitzar l’inscripció cal que ens ho digueu al correu d’inscripcions del club inscripcions@clubmontsant.cat, indicant a quines curses voleu participar:

Llarga, mitja, sprint, relleus, a més de la categoria i si voleu algun extra, suelo duro, lloguer de pinça, etc.

Naltros gestionarem l’inscripció un cop feu l’ingrés que us pertoqui. Llegiu be el mail enviat per la fcoc que adjuntem.

La FCOC informa sobre les inscripcions al Campionat d’Espanya del 2009

Bon dia a tothom,

com sabeu – si heu consultat el pressupost de la FCOC d’aquesta temporada que hi ha a la web – hi ha prevista la subvenció per participació al Campionat d’Espanya d’Orientació.

Tal i com es va fer la temporada passada, la FCOC subvenciona la inscripció al CEO per a tots els federats FCOC.

Observacions importants:

1) Es recorda que els federats que no disposin d’habilitació FEDO només poden córrer en categories OPEN.

2) En el moment de la inscripció es gestiona el lloguer o compra d’SportIdent i el suelo duro. Aquests conceptes no són subvencionable per part de la FCOC. És a dir anirà a càrrec del corredor.

3) Respecte a les competicions pre-CEO com per als entrenaments oficials, la informació que es disposa des de l’organització és la següent: ” En el Centro de Competició podran adquirirse los diferentes mapas de entrenamiento. Las inscripciones a las competiciones previas también se realizarán en el Centro de Competición hasta el martes 31 de marzo.”  Així que aquestes activitats no són subvencionables i aniran a càrrec del corredor.

4) Respecte al Model Event no hi ha informació detallada per part de la organització. Així doncs, es tractarà com un extra. És a dir, concepte no subvencionable que anirà a càrrec del corredor.

5) Els clubs seran els encarregats de fer les inscripcions dels seus corredors a través del sistema SICO abans de diumenge 15 de març 2009. Un cop formalitzada, el club enviarà un correu a la FCOC indicant la relació de inscrits així com la relació de corredors que volen participar en els relleus.

6) La FCOC pagará el total de totes les inscripcions realitzades al SICO i els clubs ens faran arribar la part corresponent dels “extres” no subvencionables corresponents als seus corredors. El corredor ha de pagar els “extres” al seu club mai directament a la FCOC.

Informació sobre CEO2009: http://www.villena-ceo2009.org

Dubtes, suggeriments i varis: fcoc@fcoc.info

Publicat a Lliga espanyola.