Judit Mata Campiona de Catalunya

Dies plujosos, fresquet i grans terrenys vam trobar els 19 Montsants que vam pujar a Campdevànol a participar als CampCats d’aquest any.

Ja tenim una nova Campiona de Catalunya al club, Judit Mata (D21B) va aconseguir la victoria a la prova de llarga distància i a més va quedar tercera a la mitja. Felicitats Campiona!!

Menció especial també per a la resta de podis:

Segons classificats: Teresa Bolaño (la presi) (D21A)-mitja, Adrià Pinyol (H14)-mitja

Tercers classificats: Marcel Ferré (H21B)-mitja, Núria Pérez (D14)-llarga, Alfred Figueras (H16)-llarga.

Enhorabona a tots ells i felicitats a tots els components del club que van participar.

Recordeu, ara ja sols queden dos curses per al final de la Copa Catalana i hi ha gent que es juga el podi, apali a lluitar com romans!!

Publicat a Copa Catalana.