LA JUDIT RAVELL PARTICIPARÀ AL CE ESCOLAR A SÒRIA DEL 12 AL 14 DE MAIG

El dia 12 de març va tenir lloc a Sarrià de Ter els Campionats de Catalunya Escolar. Enguany del club només va participar la Judit Ravell en la categoria infantil. Va realitzar dues curses: una cursa de mitja distància i un esprint.
La cursa de mitja distància li va anar molt bé a excepció d’una fita on va perdre molt de temps. Això la va relegar a un 4t lloc. La cursa esprint li va anar millor quedant en 2a posició. Amb la suma de les dues curses va quedar 4a.
Per anar al Campionat d’Espanya es classificaven les 3 primeres i la 4a plaça s’escollia per decisió tècnica. Des del club estem molt contents ja que la FCOC ens ha notificat que ella ocuparà aquesta 4ª plaça! Ànims!!
[by Gemma]

A més avui guanyadora de la cursa de mitja distància a la Copa Catalana de Gironella!! Felicitats campiona!

Publicat a Altres.