L’equip Júnior l’estrella dels Campionats de Catalunya de Relleus

junior

Aquest any un cop més el Club Montsant ha participat en els Campionats de Catalunya de Relleus, el cap de setmana de l’1 i 2 d’octubre a Santa Maria del Corcó, junt amb la cel·lebració de la Fira del llibre de Muntanya.

Els campionats de relleus són tot un espectacle de la orientació, la gent es disfressa, es pinta i es diverteix molt, té components molt especials, la fita vista on els corredors són animats per membres dels seus clubs, la participació en equips i l’espectacularitat de tot. Aquest any des de la UFEC van decidir fer un reportatge a aquest esdeveniment, el podeu veure a:  VÍDEO

Des del club es van presentar els següents equips:

•  Homes Sénior amb un 14è lloc:Eduard Vizcaya, Eloi Rios i Sebastián Ordóñez
  • Dones  Sénior amb un error; Teresa Bolaño, Judit Mata i Sara Prat
  • Homes Veterans: Benet Piñol i César Roca

Els equips júnior guanyadors del primer, segon i tercer lloc del trofeu.

• Gerard Pérez i  Enric Bertran van aconseguir un PRIMER LLOC
  • Benet Piñol i Alfred Figueres van aconseguir un SEGON LLOC
  • Aida Roca i Núria Pérez van aconseguir un TERCER LLOC

Moltes felicitats en nom del club a tots els Júnior, pel bon treball que han realitzat, les estrelles del Club als Campionats.

eloiEls membres del club vam muntar una carpa com a punt de trobada, però van faltar les disfresses, l’equip júnior té moltes ganes de disfressar-se de cara a l’any vinent, esperem així gaudir una mica més de la festa, a veure si el club l’any que vé sorpren amb alguna disfressa ben divertida.

I esperem que tots aquells/es que no heu pugut venir aquest any pels motius que siguin, hi pugueu ser i gaudir amb nosaltres de la festa, igualment animem a tota aquella gent nova al club que s’animin també a venir.

Publicat a Copa Catalana.