MOC 2018 – Tarragona!!

La propera edició del MOC (Mediterranean Open Championship) es disputarà al Camp de Tarragona l’últim cap de setmana de febrer!!

4 curses internacionals. Per primera vegada el MOC es disputarà a Catalunya, organitzades pel Club Montsant Orientació.

Començarem dijous 22 de febrer amb un pròleg a la Llera del Francolí

Divendres a la tarde ens desplaçarem a la Vila Ducal de Montblanc per disputar un esprint nocturn.

Dissabte ens desplaçarem a Castillejos per disputar una llarga distància.

I per últim la traca final de festa, esprint a l’impressionant Casc Antic de Tarragona!!

Totes elles seran puntuables per la XIV Copa Tarragona d’Orientació.

I no només això, sinó que tindreu més possibilitats de participar en tot el que comporta el concepte MOC, el cap de setmana abans, el COC (Club Orientació Catalunya) organitzarà el TIC (Trofeu Internacional Ciutat de Bcn) 3 curses a Barcelona i voltants, concretament de divendres 16 a diumenge 18. Anella Olímpica, Montserrat, centre ciutat…

Però no acaba aquí, durant la setmana el concepte MOC es desplaçarà per tota la geografia catalana i Andorra. Un esprint training camp al Berguedà organitzat pel COB (Club Orientació Berguedà) i alguna popular més a Girona.

No us ho perdeu, aviat més informació!!

MOC 2018 Tarragona

Publicat a Altres, Copa Catalana, Copa Tarragona.