Trofeo Costa Blanca 2009

Obertes les inscripcions i bus català

Ja estan obertes les inscripcions per a la 1a cursa de Liga Española 2009, el Trofeo CostaBlanca 2009 a celebrar els dies 14 i 15 de Febrer a les poblacions de Sant Joan i Mutxamel d’Alcant.

Qui estigui interessat en anar-hi pot veure més informació a la pàgina del club Sant Joan.

Cal dir que la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya FCOC, posa un bus per als joves federats que vulguin anar. En aquest bus sempre hi ha places per més gent i els corredors catalans que vulguin anar, si queden places, també ho poden fer. Us passem tota la informació que ens ha arribat de la federació:

“Bon dia a tothom

tal i com vàrem informar en l’anterior missatge tenim programat viatge en autocar per participar a la cursa de Lliga Espanyola “Trofeu Costa Blanca 2009” que es durà a terme els dies 14 i 15 de febrer a Sant Joan d’Alacant i Mutxamel. Més info a http://www.clubosantjoan.org/ Pruebas/Santjoan/ Costablanca09/web1.html

Planning del viatge:

Sortida: Divendres 13 de febrer a les 17:00 de Palau Reial (com sempre). Punts de recollida a l’àrea de servei de l’autopista abans dels peatges de Martorell i Tarragona.

Tornada: Diumenge 15 de febrer després del lliurament de premist (15:00 aprox.).

L’allotjament previst és suelo duro.

Podeu inscriure’s a partir del proper dilluns a copa.orientacio.org.

Cal tenir en compte que l’autocar s’omplirà seguint aquest ordre (en total son 55 places):

1r. La inscripció és GRATUÏTA per a TOTS ELS FEDERATS MENORS DE 21 ANYS (1). És a dir, qualsevol tipus de llicència federativa FCOC. Recordar que els federats no habilitats FEDO hauran de pagar llicència temporal quan efectuïn la inscripció a la cursa.

2n. Els acompanyants dels menors (pares, tutors, etc…). No estan subvencionats.

3r. Qualsevol altre federat que estigui interessat en venir. L’ordre anirà per rigorós ordre d’inscripció i es recorda que no estan subvencionats.

El preu per persona és 25 €.

Per gestionar tota la logística de pagaments cal tenir present el següent:

1. Tothom –sobretot els menors- caldria que fessin la inscripció a copa.orientacio.org abans del 8 de febrer.
  2. El dia 9, assignarem les places a la resta de gent i els hi confirmarem la plaça i els hi notificarem com han de pagar la inscripció. Si us plau, no feu cap ingrés fins que no us haguem avisat.”
Publicat a Notícies.