17/02/2019 – Cursa de Copa catalana d’orientació a peu 2019 al PONT DEL DIABLE (Tarragonès)

Per celebrar els 30 anys del Club Montsant Orientació, us proposem tornar a un dels primers terrenys de l’orientació catalana amb el mapa actualitzat el 2018.

Serà el diumenge 17 de febrer, a l’entorn del parc eco-històric del Pont del Diable (Tarragonès), amb una cursa de llarga distància que serà puntuable per la Copa Catalana d’orientació a peu 2019 i que constituirà també la tretzena edició del Trofeu Ciutat de Tarragona.

Categories oficials i circuits d’iniciació per a corredors no experimentats, tant per adults com per a nens.

I en acabar, pica-pica per a tots els assistents i possibilitat de dinar calçotada / menú infantil reservant a través de la pàgina d’inscripcions de la FCOC (fins al dia 13/02/2019).

INSCRIPCIONS OBERTES fins al 08/02/2019 a través de la FCOC.

Tota la INFORMACIÓ i NOVETATS a través de la web de la cursa i del Facebook del Club.

Us hi esperem!

Publicat a Copa Catalana.