Assemblea General Ordinària

7 de Gener 2012 – 19:30h

Local del club

Per indicació de la presidenta i de la Junta de Govern, us convoquem a l’Assemblea General Orinària de Socis del Club.

Lloc: Restaurant Bitacora

Ordre del día
  1. Lectura i, si fa el cas, aprovació de l’acta anterior.
  2. Memòria d’activitats de l’any 2011.
  3. Balanç econòmic del 2011.
  4. Pressupost econòmic 2012.
  5. Precs i preguntes.
  6. 20,30h i 21h -Entrega de trofeus Copa Tarragona 2011
 Notes
  • Poden assitir a l’Assemblea General tots els socis/es, que tinguessin aquesta condició l’any 2011 o que l’adquireixin el 2012, amb antelació al dia de l’Assemblea. Només els socis/es tindran dret a vot.
  • També poden assistir a la reunió: familiars, amics i simpatitzants, però aquests sense dret a vot.
  • Per delegar el vot, cal que el delegat aporti a la reunió de l’assemblea un document signat pel delegant amb les seves dades identificatives i la signatura, delegant el vot en la persona que vulgui dessignar, també igualment identificada, o bé delegant en la Junta.
  • Els menors d’edat poden exercir el vot per ells mateixos o a través dels seus representants.
Publicat a Notícies.