Btt-o i Festa FCOC

Diumenge passat es va disputar la darrera cursa oficial de la temporada, el Campionat de Catalunya de btt-o i darrera prova de la Copa Catalana btt-o d’enguany. El lloc escollit Hostalric.

Per part del club cal destacar la victoria en Iniciació Curt d’Alfred Figueras i el tercer lloc de Gerard Pérez en Homes Junior. Amb no tant bons resultats 6a posició per Sebastián Ordóñez a HSenior B amb problemes tècnics al portamapes i tot el recorregut amb el mapa a la mà, i per últim Marcel Ferré que s’estrenava a les dues rodes i feia una meritoria 11a posició.

Pel que fa als resultats finals de Copa Catalana, destacar el 2n lloc de Judit Mata a D21B, la 2a posició de Gerard Pérez a Homes Junior de la Btt. 3a posició final per Loli Delgado i Judit Mata a les Dones Seniors del Rogaining.

I pel que fa al club 10a posició final en l’orientació a peu i 8a a la btt.

Us recordem que el club a pujat a 2a divisió de Lliga Espanyola!

Felicitats a tots!!

Publicat a Btt-o, Copa Catalana.