Localització

Rojals, Montblanc (Conca de Barberà)

Com arribar a Montblanc:

Des de Barcelona: Agafar l’AP2 fins la sortida nº9 (Montblanc-L’espluga de Francolí). Temps estimat: 1h 10min
Des de Tarragona: Agafar la C-14 fins arribar a Montblanc. Temps estimat: 30min

Com arribar a Rojals:

Des de Montblanc agafar la carretera de Rojals (TV-7042). Es troba a 12km. Temps estimat: 20min aprox.

Obriu el següent enllaç per veure el mapa en el google maps http://goo.gl/maps/DmsA1

Accés al centre de competició:

Una vegada passat el poble de Rojals, seguir un camí de terra d'1 km. Alguns passatges són difícils per a vehicles baixos a causa del deteriorament de la pista. L'aparcament es farà en un camp a la dreta de la pista. L'accés a l'aparcament es neutralitzarà durant uns quants minuts per la sortida en massa del Campionat d'ultra llarga distància a les 9:30 i després a les 9:45. Les autocaravanes tindran accés a l'aparcament des del dissabte 17 d'octubre.
L'accés al centre de competició des de l'aparcament fins al centre de competició es farà caminant durant 800 metres per una pista apta per a cotxets.

*hi haurà un camí, d'uns 400m, més directe però no apte per cotxets.

Accés a les sortides:

La sortida del Campionat de Catalunya d'ultra llarga distància serà en massa des del centre de competició mateix.
La distància del centre de competició fins a la sortida de les categories INI-Nens, INI-Adults, Encintat i H/D10 és de 350 metres. L'accés es farà per una pista apte per a cotxets (5 minuts caminant).
La distància del centre de competició fins a la sortida de les altres categories de competició és de 600 metres. L'accés es farà per un camí preabalisat. Hi haurà una presortida de 15 minuts al centre de competició mateix.

Arribada:

L'arribada serà al centre de competició mateix on es descarregarà la targeta Sportident.

Aparcament:

Per proporcionar un aparcament en un camp de cultiu al día de la competició, no ha d'estar sembrat i genera un cost addicional per a organitzar la cursa. Per aquest motiu, es cobrarà 1 € per cotxe el dia de la competició. Recomanem disposar de moneda per pagar l'aparcament.

Durant l'estada a la zona podeu gaudir de l'entorn paisatgístic i de les possibilitats turístiques que ofereix la població de Montblanc. Trobareu tota la informació a la vostra disposició clicant sobre la imatge següent:

Organitza:     Amb el suport de:
Col.laboren:

Club Montsant Orientació © 2015  www.clubmontsant.org