Inscripcions

El termini d'inscripcions sense descompte va finalitzar el dia 9 d'octubre de 2015 a les 23:59 hores. A partir de llavors només s'acceptaran inscripcions el mateix dia de la cursa, amb un recàrrec de 5 € per les categories oficials i 2 € per les categories de promoció.

S'ha de tenir en compte que l'organització per a aquest dia disposarà d'un número limitat de mapes, per tant no garanteix mapes per a tots els participants que disitgin inscriure's el dia mateix de la cursa.

HORES DE SORTIDA PER CLUBS

Per qualsevol consulta poseu-vos en contacte: inscripcions@clubmontsant.org

QUOTES

Imports el mateix dia de la cursa
No socis
Socis Montsant Orientació
HD20, HD21B, HD21A, HD21E, HD35, HD40, HD45, HD50
HD12, HD14, HD16 i HD18
5€*
INI-Adults
INI-Nens, Encintat i HD10
2€*

*Equip Júnior Montsant Orientació

Llicència temporal**
Preu
HD20, HD21B, HD21A, HD21E, HD35, HD40, HD45, HD50
+ 5€
HD12, HD14, HD16 i HD18
+ 3€
INI-Adults
+ 5€
INI-Nens, Encintat i HD10
+ 3€

**Hauràn de pagar una llicència temporal els corredors que no tinguin carnet de lleure CARNET CATALUNYA ORIENTACIÓ o que no estiguin federats amb llicències FCOC, FEDO o FEEC (modalitats C o superior). Els corredors amb llicència temporal podran córrer la categoria Sénior però no optaràn al Campionat de Catalunya d'Ultrallarga Distáncia i en cap cas puntuàn en els rankings FCOC.

SPORTIDENT

Totes les categories correran amb targeta electrònica Sportident.

Si no es disposa d’SportIdent, cal indicar-ho al fer la inscripció pel sistema d'inscripcions de la FCOC per assignar-li una de lloguer. També es podrà comprar el mateix dia de la cursa.

Els preus de compra i lloguer són els que marca la FCOC i la disponibilitat dels diferents models no depèn del Club Montsant Orientació.

Per recollir el sportident de lloguer tindran que deixar el D.N.I. ó 30€ de fiança

Per la categoría HSenior del Campionat de Catalunya d'Ultrallarga distancia, assegurar-vos que el vostre xip Sportident tingui suficient capacitat. Els propietaris de un SI-8 (nº 2xxxxxx) tindran que llogar un altre.

PAGAMENT

IMPORTANT Fins que no s'hagi realitzat el pagament, la inscripció es considerarà no formalitzada.

Pagament en efectiu el mateix dia de la cursa o portant el justificant d'ingrés indicant NOM COGNOMS i CATEGORIA al cc següent:

CC de Banc Sabadell IBAN

ES06-0081-0088-17-0002105519.

Organitza:     Amb el suport de:
Col.laboren:

Club Montsant Orientació © 2015  www.clubmontsant.org