Presentació

TORNA L'ORIENTACIÓ A LA CONCA DE BARBERÀ

El Trofeu d'Orientació Vila Ducal de Montblanc torna en aquesta 3era edició, després de la segona edició (un sprint de Copa Tarragona a Montblanc), amb un Campionat de Catalunya d'Ultrallarga distància en un terreny prou conegut: Rojals.

Rojals, documentat desde l'any 1151, és una pedania de Montblanc (Conca de Barberà), està situat a 979 metres d'altitud, a l'extrem nord-est de les Muntanyes de Prades. Des de l'església de Sant Salvador (origen s. XIII) podem gaudir de la vista panoràmica de la Conca fins als cims del Pirineu. Inicialment era municipi amb les masies dels Cogullons, la Bartra i el Pinetell de Rojals. L'any 1940 s'agregà a Montblanc.

La zona de Rojals i els Cogullons ha estat habitada des del Neolític. Entre les restes que s'en conserven hi ha un gran nombre de pintures rupestres en pedres a l'aire lliure i coves.I en acabar, podreu fer una visita a la població de Monblanc: carrerons estrets, empedrats, muralles... una vila medieval per perdre's.

Durant l'estada a la zona podeu gaudir de l'entorn paisatgístic i de les possibilitats turístiques que ofereix la població de Montblanc. Trobareu tota la informació a la vostra disposició clicant sobre la imatge següent:

Organitza:     Amb el suport de:
Col.laboren:

Club Montsant Orientació © 2015  www.clubmontsant.org