Crónica de l’entrenament tècnic del 21 de desembre a Ulldemolins per Laura Escolà

El passat dissabte dia 21 de desembre el Club Montsant de curses d’orientació juntament amb la col·laboració de Aire Lliure organitzaven un dels entrenaments multitècnics pensats per a tot tipus de corredors, des dels més experimentats als que just fa poc que han començat ens aquesta disciplina.

Aquesta vegada el punt de trobada era l’ermita de Sant Antoni de Ulldemolins, de bon matí ja es veia que seria un dia fresc i possibilitats de precipitació, tot i que no va espantar als nostres corredors que tenien ganes d’orientació.

Aquests entrenaments estan enfocats perquè els corredors perfeccionin i practiquin les tècniques d’orientació, sense tenir en compte el seu nivell físic es tracta d’arribar a les balises sense tenir un mapa complet, per exemple, en zones et falta la vegetació, en altres la topografia i fins i tot en algunes no hi ha res. Destacar que també van fer alguna balisa de memòria, es dir que en algun punts no portaves el mapa hi havies de memoritzar la rua a seguir. Aquest tipus d’entrenament ajuden molt als corredors ja que els dona l’oportunitat de millorar en la lectura de mapa, un tipus d’entrament que per un mateix es molt difícil d’aconseguir.

Destacar el bon ambient entre tots els participants, tots van gaudir molt del dia, del terreny i sobretot del entrenament organitzat. Al finalitzar l’activitat es va celebrar l’assemblea del club i es va fer la presentació de la nova junta, que esperem que tinguin molts encerts i balises!

Molt bon any nou orientadors!!!!

Publicat a Entrenaments and tagged , .