Crònica del cap de setmana

Moltes activitats orientadores aquest cap de setmana!

Aquest cap de setmana del 21 i 22 de novembre ha estat intens per alguns membres del Club Montsant.

El dissabte 21 el club va organitzar la ja 4ª cursa Correxic adreçada als més petits. Un total de 150 nens i nenes van realitzar la petita “cursa” que l’Edu havia preparat al Camp de Mart.Van venir de moltes escoles de Tarragona: St. Pau, CEIP Pax, CEIP Cèsar August, CEIP Pau Delclós, CEIP Mare de Déu del Miracle, CEIP La Floresta, CEIP Pallaresos, CEIP Josep Veciana, C. Sagrat Cor i CEIP Salvador Espriu.L’opinió de tots els nens va ser que els va agradar molt la cursa i molts d’ells la van fer més d’un cop.

Mapa IV Correxic

El diumenge 22 ha hagut cursa de Copa Catalana a Mataró. Hem participat un total de 7 corredors i podem dir 8 perquè la Judit ha fet la Correxic molt bé.El dia ens ha acompanyat molt millor del què ens esperàvem. El mapa, ha sigut de difícil interpretació i això ha provocat errors als corredors més rodats. Encara així hem de destacar un 1r lloc de la Mariya Khoma que ha quedat 1a en D-18 i de l’Alfred Figueres que ha quedat 4t en H-14.

Ara només queda esperar el proper diumenge que ja serà la darrera cursa de Copa Catalana a Arbúcies.

montsant_mataro_09.jpg

podi_mataro_09.jpg

RESULTATS

[by Gemma]

Destacar que al mateix temps que es feia la Correxic, Edu Vizcaya (HElit) participava a la Copa Sprint de Barcelona organitzada pel Senglar-o al Barri Gòtic de la capital catalana. I demostrava la categoria i la bona forma que està en aquests moments classificant-se amb els millors a les dos curses. 5è a la primera mànega i 4t a la segona, quedant a 20 segons del podi. Molt be Edu, estàs a tope!

RESULTATS

[by Sebas]

Bons resultats del Montsant també a la Cursa d’Orientació de Miramar.

La representació del club tenia lloc en les categories de llarga distància. Tant per parelles com individualment.

El dia es presentava plujós però amb el pas de les hores vam poder gaudir d’un final de cursa assolellat. “Els Montsant” van recòrrer 15 Km amb un desnivell de 700 m aproximadament en una cursa de nivell tècnic baix on l’elecció de ruta, la sort i les capacitats físiques marcaven la classificació final:

Categoria Parelles 15Km
1ers Toni Morlans i Joan Borrás
2ons Xell Vives i Pep Nogués
20ens Susana Urbano i Ricardo González
miramar09_podi_parelles.jpg

Categoria Individual 15Km

1er Eduard Vizcaya
Alejandro Hernández

miramar09_podi_individual.jpg

Tot seguit de l’entrega de premis vam poder gaudir d’un sorteig amb gran quantitat de material, sopars i allotjaments per a dues persones. En aquest cas, cap de nosaltres va tindre sort!

[by Edu]

Publicat a Copa Catalana.