Notícies de l’últim cap de setmana de novembre

Dissabte I cursa de la dona orientadora i diumenge última cursa de la Copa Catalana 2009.

I Cursa de la dona orientadora

Fins a 6 noies del Montsant van participar en la 1a cursa de la dona orientadora a catalunya, que es va celebrar a Can Deu (Sabadell) amb organització del club Farra-o.

En el circuit C1 per Dones-O força experimentades Txell Vives va fer una molt bona 7a posició i Yolanda Hernández va fer l’11a.

En el circuit C2 per Dones-O experimentades Gemma Solé va fer podi, arribant 3a i fent 5 millors temps parcials durant la cursa. 15a posició per Eva Tapia que va fer un millor temps parcial. I error en targeta per la Susana Urbano.

En el circuit C3 per Dones-O no iniciades Mariya Khoma va fer error en targeta, cosa que va fer que no guanyes tot i que havia fet 6 millors temps parcials d’11! i havia marcat el millor crono en línia de meta.

Cursa Copa Catalana Arbúcies

Diumenge fresquet i una mica ennuvolat per als components del montsant que van anar fins a la comarca de La Selva per disputar l’últmia cursa de l’any de la Copa Catalana 2009. Estrena de mapa del Club Grions, en una bonica zona de la provincia de Girona, tocant al Montseny.

Així Mariya Khoma (D18) va fer la 1a posició a la seva categoria on ara mateix no te rivals. Gemma Solé (D35) va fer la 3a posició disfrutant molt de la cursa i fent 6 millors temps parcials. Els nens del Montsant van fer un "correxic" i van acabar un darrera de l’altre (com sempre! jeje) Alfred Figueras (H14) va fer 5è fent un millor temps parcial i 6a posició per Enric Bertran. La Ivet Farriols (D21A) va fer 9a fent 2 millors parcials. Desastrosa cursa per Sebastián Ordóñez (H21A) que va fer la 32a posició amb 2 errades molt grans i Error en targeta per Alfredo Figueras (Ini). Per últim, destacar la molt bona 6a posició de Jose Miguel Díaz (H21A) fent 1 millor temps parcial i recordar que l’any que ve el tindrem a les nostres files!

Publicat a Copa Catalana.