Entrenament femení tot un exit

L’entrenament femení que es va dur a terme el dia 8 de març pel dia de la dona va ser tot un éxit!

30 noies de diferents edats es van atrevir el dia 8 de març, dia de la dona, a conèixer aquest esport.

Va haver una primera part formal amb la presentació de l’entrenament per part del president del Consell Comarcal, el president del Consell Esportiu i el representant territorial de la Secretaria General de l’Esport.

Per gentilesa del Consell Esportiu i Consell Comarcal, totes les noies participants de l’entrenament van ser obsequiades amb una samarreta, una cantimplora i un bolígraf-retolador.

Durant 3h van poder conèixer la teoria i la pràctica d’aquest esport. En la part teòrica es va donar a conèixer esquetament: tot el relacionat amb la lectura del mapa, ús bàsic de la brúixola, funcionament d’una cursa d’orientació i modalitats d’orientació.

Vam donar a conèixer les activitats del club perquè hi poguessin participar més cops: entrenaments organitzats pel Club Montsant i en la participació en Copa Tarragona d’Orientació ja que són curses menys exigents físicament i tècnicament que una cursa de corredors federats.

La part pràctica va consistir en realitzar un circuit d’orientació per grups, amb l’ajuda de membres del Club Montsant i anar interpretant el mapa a partir del recorregut que realitzaven.

Totes les noies van estar molt contentes de conèixer i realitzar aquesta pràctica esportiva.

Si voleu veure les fotos clique AQUÍ

Publicat a Notícies.