Jocs Esportius Escolars 2009

JOCS ESPORTIUS ESCOLARS DE CATALUNYA 2009

Un cop ms, han tingut lloc a la comarca del Tarragons, els Jocs Esportius Escolars, en la modalitat de Curses dOrientaci, organitzats per el Consell Esportiu del Tarragons i amb el suport tcnic del Club Montsant de Curses dOrientaci.

Com cada any, han sigut tres les proves o jornades realitzades en diferents llocs on es disposava de mapa actualitzat per poder fer, amb garanties, aquestes curses.
Els llocs i dates han estat:
– 1 Collegi St. Pau Apstol (Mapa nou editat per el Club Montsant i cartografiat per Edu Vizcaya) el 8 de febrer.
– 2 Sant Ramn Nord l1 de mar.
– 3 Urbanitzaci Els Hostalets el 15 de mar.

Cada any, sn ms els alumnes dels centres escolars que saventuren a participar en aquest tipus de cursa. En aquesta edici han segut un total de 94 alumnes els que han omplert les llistes en les diferents categories: benjam/pre-benjam/alev/infantil/cadet/Juvenil i, com a novetat aquest any sha obert una nova categoria: OPEN escolar, pensada per iniciar al pares/mares i professors en el esport de lorientaci, que cada dia guanya ms adeptes a Tarragona.

Els Guanyadors/guanyadores de les diferents categories, han sigut aquest any:

ESCOTE JOAN PREBEN no club
ANDRS ALCON ALVARO BEN-M Teresianes
MARTA VENTURA BEN-F St. Pau
CAPARRS QUERALT ALEV-F St. Pau
PARELLADA BERENGUER ARNAU ALEV-M St. Pau
VIL CASAS MARTA INF-F St. Pau
HERNNDEZ DE LA FLOR RUBN INF-M Teresianes
ESPINET BLASCO MARINA CAD-F St. Pau
RUIZ AUBANELL PAU CAD-M M. Nostrum
GABRIEL SNCHEZ BEATRIZ JUV-F St. Pau
POLO BOSCH EDU JUV-M St. Pau

En aquest any, cal destacar la presncia descoles noves: CEIP Perafort i CEIP La Floresta
Com es pot comprovar, un any ms, la superioritat del Collegi St. Pau ha segut significativa, classificant els primers corredors per a la segent etapa: El Campionat de Catalunya escolar, per aquesta ja s un altra histria de la que us informarem puntualment.
El dia 18 dabril el Club Montsant organitzar un entrenament tcnic per als alumnes classificats per anar als Campionats de Catalunya que ser el dia 9 de maig.

MONTSANT ORIENTACI 2009

Publicat a Notícies.