III Trofeu d’orientació Vila Ducal de Montblanc

El Trofeu d’Orientació Vila Ducal de Montblanc, que arriba a la tercera edició, es durà a terme el diumenge 18 d’octubre 2015, en un terreny prou conegut: Rojals. Situats a l’extrem nord-est de les Muntanyes de Prades, els Plans boscosos de Rojals estan situats entre 850 i 1079 metres d’altitud.

Aquest any, la prova consisteix en el Campionat de Catalunya d’Orientació d’Ultrallarga Distància per les categories absolutes Homes i Dones Sénior. La resta de les categories disputaran una cursa de llarga distància. Aquest esdeveniment forma part de la Copa Catalana de curses d’orientació a peu 2015. A més, la cursa també pertany a la Copa Tarragona de curses d’orientació 2015, competició que organitza el nostre club i que aquest any representa la 11a edició.

L’orientació de llarga distància posa a prova totes les tècniques d’orientació, però prima la resistència física, el control del ritme de cursa, l’elecció de l’itinerari i la navegació.Els circuits, físicament molt exigents, inclouran alguns trams llargs que permeten diferents eleccions de ruta.

Tota la informació a la web:  www.clubmontsant.cat/copa

En aquest enllaç podreu visualitzar la cursa que vam fer fa 2 anys:

Publicat a Copa Catalana, Copa Tarragona.