Entrenament tècnic obert 2020 #1 – dissabte 8 de febrer – Pont del Diable (Tarragona)

El Club Montsant Orientació organitza entrenaments tècnics oberts. Son aptes per a tots als nivells i edats. Hi haurà la possibilitat d’anar amb guia i amb brúixola de préstec pels no iniciats. Els orientadors més exigents tindran un circuit tècnic de qualitat, dissenyat aquesta vegada per Aire Lliure. Son oberts a tothom i amb refrigeri per a tots els participants.

Aquesta sessió d’entrenament es farà amb exercicis de navegació bàsica i estructural per tal de començar la temporada: exercicis de contacte amb el mapa, lectura somera i navegació simple en un mapa i terreny que ens permetrà en nivell d’estrés baix, el que ens podrà permetre donar gas només quan convingui. L’obkectiu d’aquesta primera sessió de la temporada és la de reprendre la pràctica i el “flow”.

La proximitat del terreny farà que us pogueu aproximar fàcilment, us esperem a tots!

GRUPS D’ENTRENAMENT

INICIACIÓ – Circuit rogaining de 4 km (per parelles o individuals no iniciats)
BÀSIC – Circuit rogaining de 6 km amb exercicis (per parelles o individuals ja iniciats)
AVANÇAT – 2 circuits rogaining: memòria de 1 km + un amb exercicis de 6 km (per competidors individuals habituals)

9:45h Trobada
9:45h – 10:00h  Explicació de l’activitat i escalfament
10:00h Inici de l’entrenament d’orientació amb sortida en massa
12:00h – 12:30h Fi de l’entrenament i comentaris

LOCALITZACIÓ I ACCÉS
Aparcament: Pàrquing Pont del Diable de Tarragona
Punt de trobada: Casa del Guarda
Per totes les nostres activitats intentem compartir coche. Sol·licitar-ho al club en cas que es necessiti.

MATERIAL RECOMANAT I SEGURETAT
Encara que proposem un entrenament dirigit pels no iniciats i que prestem brúixola, recomanem el material següent:

• ropa esportiva amb cames protegits (polaines o pantalons llargs) i adaptats a les condicions meteorològiques
  • calçats tipus sabatilles de muntanya
  • motxilla amb telefon mòbil cargat, xiulet i 0,5 L d’aigua

Per motius de seguretat i per poder avisar de possibles canvis d’ultima hora, farem un grup WhatsApp temporal amb tots els participants. El telefon mòbil de contacte del equip organitzador es el 681 369 495.

INSCRIPCIONS I MÉS INFORMACIÓ
Entrenament obert a tothom.
Data límit d’inscripció: dijous 6 de febrer a les 23:59.
Formulari per inscriure-se : https://forms.gle/KwJ3Lz6nZipR73yx8
PREUS:
Socis : 2€
No socis : 4€
Llicencia temporal d’un dia (opcional): 1,5 €
Pagament en el mateix dia.

Per descarregar l’informació completa de l’entrenament en .pdf

Publicat a Altres.